VRÁCENÍ ZÁSILKY | VÝMĚNA | REKLAMACE

NAŠE ZÁSADY VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Všechny výrobky zakoupené v internetovém obchodě s.Oliver můžete do 14 dnů od jejich obdržení bezplatně zaslat zpět s pomocí návratového štítku, který je součástí každého balíčku.

Pokud potřebujete náhradní štítek na vrácení zboží, obraťte se na náš zákaznický servis na onlineshop@cz.soliver.com

Jakmile logistické oddělení obdrží a zpracuje vrácené produkty, obdržíte od nás informační e-mail o přijetí zboží. V případě platby předem kreditní kartou Vám bude částka vrácena automaticky, v případě platby dobírkou bude potřeba na daný e-mail odpovědět Vaše platební údaje. V případě vrácení celé objednávky Vám budou vráceny i náklady za doručení.

Vezměte prosím na vědomí, že vrácené zboží nesmí mít známky nošení a musí obsahovat veškeré štítky a visačky. Pokud kvalita vráceného zboží nebude odpovídat podmínkám, vyhrazujeme si právo vrácení odmítnout.

Může se stát, že bude část Vaší objednávky zpracována samostatně. Je proto možné, že konkrétní výrobek nebude uveden na prvním potvrzení o vrácení. Na tento výrobek obdržíte samostatné potvrzení o vrácení. Pokud ani po 5 pracovních dnech toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu.

JAK MOHU VRÁTIT PRODUKTY?

1. ZADEJTE DŮVOD VRÁCENÍ
Před odesláním balíčku s vráceným zbožím překontrolujte, zda jste do formuláře pro vrácení zboží (návratky) zadali důvod vrácení. Přehled důvodů vrácení naleznete přímo na formuláři v dolní části.

2. NALEPENÍ ŠTÍTKU PRO VRÁCENÍ VÝROBKU
Štítek na vrácení je zasílán společně se zbožím. Odlepte štítky z formuláře a nalepte je na vnější stranu obalu. Původní štítek s adresou musíte buď odstranit, nebo jej přelepit novým. Pokud vracíte více objednávek najednou, doporučejeme odeslat každou zvlášť pomocí návratky a štítku určeného k dané objednávce.

3. ODESLÁNÍ BALÍČKU
Balíček můžete zdarma předat na jakékoli pobočce České pošty. Nezapomeňte si vzít potvrzení o doručení a uschovejte si ho, dokud nebude Vámi odeslané zboží vráceno. V případě, že jste zásilku vyzvedli na pobočce S.Oliver, máte možnost vrácení i zpět na pobočku.

4. POČKEJTE NA E-MAIL
Vrácení peněz může trvat až 14 dní od data vrácení. Jakmile vrácené zboží obdržíme, zašleme vám e-mail s potvrzením o přijetí vráceného zboží. V něm budou uvedeny veškeré podrobnosti o vrácení peněz.

5. VRÁCENÍ PENĚZ
V případě platby předem kreditní kartou Vám bude částka vrácena automaticky, v případě platby dobírkou bude potřeba na informační e-mail o přijetí zboží odpovědět Vaše platební údaje.

MOHU PRODUKTY VYMĚNIT?

Výměna zboží či dodatečná změna v objednávce není možná. Pokud si přejete jiné číslo nebo barvu výrobku, zadejte prosím novou objednávku.

CO MUSÍM UDĚLAT, POKUD CHCI PODAT STÍŽNOST?

Výrobek zakoupený v internetovém obchodě s.Oliver můžete reklamovat v zákonné záruční lhůtě dvou let od data nákupu. Kontaktujte nás prosím e-mailem na onlineshop@cz.soliver.com a uveďte příslušné číslo faktury zakoupeného zboží, popis reklamovaného výrobku, případně i fotografii s uvedením důvodu reklamace.